"/" NOVA ZONA: Potrebno nam je Veliko buđenje umjesto “Velikog reseta” – Tko vlada svijetom?

петак, 20. мај 2022.

Potrebno nam je Veliko buđenje umjesto “Velikog reseta” – Tko vlada svijetom?

 



Kažu, novac vlada svijetom, ali tko upravlja novcem? Kako nastaje novac? Što je to fiat valuta? Kako funkcionira monetarni sustav?

Njemačka televizija AUF 1 pozabavila se ovim pitanjima i temom koja je, iako temelj današnjeg modernog društva i ekonomije, tabu ili zabranjena u mainstream medijima i politici. Uskoro će te saznati zašto.

Vrijeme je za Veliko buđenje! Pogledajte video.


Mark Twain je rekao da postoji samo jedan soj ljudi koji o novcu razmišlja više od bogatih – a to su siromašni. Doista, svima nam je novac zarobio umove i tu je možda ključ svih problema. U svijesti, kao i obično. Tamo se nalazi ključ za slobodu, tamo se nalazi ropstvo.

Postoji li, generalno govoreći, ijedna stvar o kojoj se razmišlja više nego o novcu? Ne znači da smo nužno uvijek svjesni da razmišljamo o novcu, ali velik dio naših akcija na vidljiv je ili nevidljiv način pokretan novcem. Moram u dućan nešto kupiti. Imam li NOVCA? Sutra idem na posao. Ne da mi se, ali trebam NOVAC. Zanimljiv novi cd. Koliko NOVCA košta? Tako mi se sviđaju ove hlače. Koliko stoje NOVCA? Volio bih ići na skijanje, ali košta previše NOVCA. Nude mi neki posao. Mogao bih i bez njega, ali treba mi NOVAC. Hm, ali koliko da za njega tražim NOVCA? Kupujem auto. Mora biti novi, pa mjesečno mogu pet godina plaćati trećinu NOVCA od plaće, nije to kraj svijeta. Gdje god se pokreneš, samo trošiš NOVAC, pri tom brinući, a onda se još više pokrećeš jer opet moraš zaraditi NOVAC, jer se ne može bez NOVCA. Promatrao sam jednom svoje misli sa strane, da vidim u svakodnevnim situacijama u životu koliko se često u mislima pojavio novac. Zastrašujuće puno. A činilo mi se da u životu uopće ne razmišljam o novcu. Koja zabluda. Slobodno me posjetite, ima još mjesta u mojoj ćeliji.

Prema starom Twainu – čim ga manje imaš tim više o njemu razmišljaš. Dakle, ako želimo nečiji um zarobiti, samo osobi treba oduzeti novac, to je sve. Vjerujem da je i to jedan od razloga stvaranja kriza. Jer bez novca se ne može, zar ne? (Krešimir Mišak)

OPŠIRNIJE O OVOJ TEMI MOŽETE PROČITATI OVDJE:

GOSPODARI NOVCA – Dokumentarni film

Američki san: Zastrašujuća istina o financijsko-bankarskom sustavu


Нема коментара:

Постави коментар

Cijepljeni zaista emitiraju Bluetooth-signale iz tijela [dokazano!]

Ne baš svi, ali mnogi Covid-cijepljenici emitiraju Bluetooth signale iz tijela, odnosno odašilju (imaju) MAC-adrese. To je sada već nepobitn...