"/" NOVA ZONA: EKSKLUZIVNI VIDEO: Dr. Zelenko za GP: CDC-ov odgovor na C-19 Zločin protiv čovečnosti. Masovno ubistvo. I genocid…

четвртак, 25. новембар 2021.

EKSKLUZIVNI VIDEO: Dr. Zelenko za GP: CDC-ov odgovor na C-19 Zločin protiv čovečnosti. Masovno ubistvo. I genocid…

EKSKLUZIVNI VIDEO: Dr. Zelenko za GP: CDC-ov odgovor na C-19 Zločin protiv čovečnosti. Masovno ubistvo. I genocid…
Dr Zelenko

Dr Zelenko je jedan od eminentnih stručnjaka za kliničko lečenje COVID-a.


Bio je rani zagovornik upotrebe hidroksihlorokina - a sada je razvio protokol imunog sistema pod nazivom Z-Stack koji čini dostupnim svima.

Z-stack sadrži cink, kvercetin, vitamin C, vitamin D odgovoran za podršku imunološkom sistemu. Ima Kosher certifikat, GMP sertifikat i ponosno proizveden u SAD-u. Kids Zstack je takođe dostupan za prednarudžbe. Za naručivanje kliknite ovde: https://zstacklife.com/gateway

Dr. Zelenko je sjeo za intervju sa GP kako bi odgovorio na mnoga pitanja koja imamo o njegovom radu i ovom proizvodu.

Pogledajte: Evo dr. Zelenka koji odgovara na naša pitanja (transkript sa istaknutim detaljima nalazi se ispod:

“Moje početne misli, zasnovane na kliničkom iskustvu lečenja hiljada pacijenata, su da je to apsolutno spasonosno. Sigurno je. Koristio sam ga kod trudnica, djoece, dojilja…”

GP: Da li ste platili cijenu za svoju podršku za korištenje hidroksihlorokina?

“…Ja sam istupio protiv narativa – protiv vladine politike i nudio nadu i rešenje za ovu globalnu krizu – očito je iritirao i razbesnio određene dionike…”

GP: Šta mislite o hidroksihlorokinu? Jesu li se promenili?

“Hidroksihlorokin je jedan od najmoćnijih i najučinkovitijih jonofora cinka – ili sistema za isporuku cinka – ili mehanizam putem kojeg mogu uvesti cink u ćeliju kako bih inhibirao replikaciju virusa, ali postoje i drugi…”

TGP: Šta je sa Ivermektinom?

„Ja sam kliničar. Definišem uspeh kao održavanje mojih pacijenata iznad zemlje...Ivermektin održava moje pacijente u životu, tako da je to vrlo dobar lek... kada pronađete jeftino, generičko rešenje za globalnu krizu, dionici koji su pomaknuli ugao vakcine i bolničko lečenje biti jako ljut na vas jer smanjujete njihov tržišni udio.”

GP: Svi znamo starije osobe koje su znale da imaju COVID, ali im nije dato lečenje – sada ih više nema. Šta on kaže na ovo?

"Ono što se promenilo je to što ljudi počinju da shvataju da vakcine donose više štete nego koristi..."

GP: Da li je Merckov lek za lečenje isti kao Ivermektin?

„To je varijanta Ivermektina. Umesto 20 dolara po tableti, verujem da naplaćuju 750 dolara po tableti. Zato se smatra efikasnim – to je cena…”

GP: Što mislite o indijskom pristupu COVID-u s ivermektinom i hidroksiklorokinom?

"Radi. Posebno…”

GP: Razgovarajte s nama o Z-Stacku.

Z-Stack je bio dar od Boga. A način na koji je evoluirao bio je da sam u aprilu 2020. koristio hidroksihlorokin i cink i azitromicin da održim svoje pacijente u životu. Gul — a ja ga zovem ghoul: Cuomo — koji je odgovoran za smrt skoro 20.000 korisnika staračkih domova — izdao je izvršnu naredbu kojom se blokira lekarnama da izdaju hidroksihlorokin pacijentima. To je bio direktan napad na moje pacijente i moju ordinaciju. Razlog zašto to kažem je taj što sam ja jedini u državi u to vreme koristio taj lek u tom kontekstu...pa sam bio primoran na inovacije. I pronašao sam na NIH serveru podatke i recenzirane radove koji su pokazali da supstanca nazvana kvercetin zajedno sa vitaminom C funkcioniše kao efikasan sistem za isporuku cinka...
…Ali ono što se dogodilo je da većina ljudi nije mogla složiti delove slagalice iz nekoliko razloga. Prvo, različiti spojevi ili aspekti ovog pristupa nisu svi bili dostupni na istom mestu. Broj dva, postoji toliko mnogo varijanti cinka i vitamina C i različito doziranje D i različite varijante D i različiti oblici kvercetina i ljudi nisu mogli efikasno i u pravom vremenskom okviru da sastave slagalicu da bi im to klinički pomoglo.

Tako su mi se nekoliko puta obraćali da ljudima olakšam tako što ću sve staviti u jednu flašu. U pravom doziranju. Dakle, upravo sam to uradio. I bio je u skladu s mojim protokolom – onim koji sam dizajnirao i smatrao da je doziranje prikladno… cena je uporediva ako kupujete svaki sastojak posebno. I ljudi su ga voljeli zbog pogodnog pristupa. I mislim da su se osećali bolje jer je pisalo moje ime...”

GP: Koje reči nade biste mogli podeliti s nama?

„...Ako pogledate psalme kralja Davida, u jednom od njih on piše: 'Odmakni se od zla. Čini dobro i živi”…

To je divan recept za život... Ne prepuštajte se strahu. Ne izolujte se od ljudi koje volite. Jer strah i izolacija uništavaju psihologiju ljudskog bića. I na kraju, nemojte uzeti smrtonosnu injekciju. Nemojte odlučiti da uđete u komoru za pogubljenje i tražite da vas otruju…ako ste u rizičnijoj kategoriji pacijenata, trebali biste biti na preventivnom, ili ono što se zove profilaktičko, antivirusno lečenje kako biste sprečili da dobijete COVID. A ako dobijete COVID, jer ništa nije 100 posto, onda morate odmah započeti lečenje u prvih nekoliko dana od pojave simptoma. I ako uradiš te tri stvari – skloni se od lošeg. Uradi dobro. Živet ćeš.”
Tako da sam zapravo veoma, veoma optimističan i nadam se budućnosti. Mislim da smo u tranziciji iz sveta koji živi s lažnim narativom, s lažima, sa potiskivanjem svesti o Bogu. Verujem da smo svedoci metamorfoze – transformacije – iz stanja ropstva i izgnanstva u svet otkrivene istine i pobožnosti…”



 

JOS : OBAVEZNO POGLEDATI: C-19 Bocke su smišljeno ubistvo prvog stepena izjavio dr Zelenko!

Нема коментара:

Постави коментар

Cijepljeni zaista emitiraju Bluetooth-signale iz tijela [dokazano!]

Ne baš svi, ali mnogi Covid-cijepljenici emitiraju Bluetooth signale iz tijela, odnosno odašilju (imaju) MAC-adrese. To je sada već nepobitn...